2011年9月28日 星期三

wait till you hear from me Sarah Connor


基本資料
本名:Sarah Lewe
性別:女
出生日期:1980.6.13
出生地:Delmenhorst ,Lower Saxony,Germany
(德國 下薩克森州 戴爾蒙霍斯特)
星座:雙子座
婚姻狀況:已婚離異(前夫Marc Terenzi)
身高:178厘米(5英尺10英吋)

Sarah Connor最受歡迎的十首歌曲

1. just one last dance
2. bounce
3. christmas in my heart
4. love is color-blind
5. living to love you
6. every moment of my life
7. from sarah with love
8. french kissing
9. skin on skin
10. the impossible dream
11wait till you here from you



wait till you hear from me 等你聽到我ㄉ呼喚..

歌詞:
this song is about Maria這是一首關于瑪丽亞的歌

A close friend of mine 我的一個好友
Who lost herself in drugs
吸毒迷失了自我
She told me to wait for her
她告訴我要等她
But guess what...
但你猜猜怎麼了..
She never came back
她再也没回來過
And I'm still waiting
我卻還在等待
She told me
她對我說過我
chorus
Wait 'til you hear from me
等我给你电话吧
Monday, Tuesday it won't be
星期一 星期二?不可能
Wednesday, Thursday we will see

星期三
星期四?再看看吧!
If only you can wait
baby
如果你能等我最好了,寶貝(等我吧)

Wait 'til you hear from me
等我给你电话吧
Friday use your fantasy
幻想着星期五
Saturday you got over me
星期六你就錯過了我
If only you can wait
baby
如果你能等我最好了,寶貝(等我吧)
verse1
She was called Maria and she really was a friend

她叫瑪麗亞,確實是個朋友

I remember when we were walking hand in hand

我還記得我們手拉手走著

She was telling me that she understands

她告訴我,她明白

All the world and every thrill by taking little pills
 
小小的葯丸擁有整個世界和所有歡樂

So she was trying everything and more
所以她就嘗試每一樣東西,更多
Alcohol and speed, coke and weed and tried to
score
酒精,超速駕車,古柯鹼,大麻,都試

Tragedy: she didn't feel much better than before
她並没有感到比從前快樂

So she got away here quick to find a better kick

所以她找到了一個更快的解脱的方法

bridge
Never let it, wanna find her
别讓它發生,想要找到她
Can't forget it to remind her
無法忘记,要提醒她
She's my sister, wanna tell her
她是我的姐妹-想對她說
How I miss her, she told me
我多麼想念她,她告訴我說
choru b-
She told me
她對我說過我
Wait 'til you hear from me
等我给你电话吧
Monday, Tuesday it won't be
星期一 星期二?不可能
Wednesday, Thursday we will see

星期三
星期四?再看看吧!
If only you can wait
baby
如果你能等我最好了,寶貝(等我吧)

Wait 'til you hear from me 等我給妳電話吧
Friday use your fantasy
幻想着星期五
Saturday you got over me
星期六你就錯過了我
If only you can wait
baby
如果你能等我最好了,宝贝(等我吧)

Wait, don't call you've got to
等我 別給我打電話
Wait 'til you hear from me
等我给你电话吧
Wait tha’t all you’ve got to

等我
這就是妳唯一要做的事

Wait Wait Wait 等我等我等我
versw2
When she arrived in the city of the
stars
當她来眾星雲集的城市

Blinded by the lights, a burning in the heart

灯光讓她沉醉,心中燃起激情

She believed to play what she called her part

她相信她可以演好屬於她的角色

A member of society to satisfy her dreams

當社會一份子满足她的夢想

No one paid attention on her skills

但没有人在意她的技藝

So she found crack is another way to fill

所以她發現墮落是讓她塡補的另一個方式

The emptiness inside right now she got her thrill

原本内心的空虚,現在讓她興奮

Guess, who gave her life away? She did it every day

想想看是誰奪走了她的生命
?

Never let it, wanna find her
别讓它發生,想要找到她
Can't forget it to remind her
不能忘记,要提醒她
She's my sister, wanna tell her
她是我的姐妹-想對她說
How I miss her, she told me
我多麼想念她,她告诉我

Wait 'til you hear from me
等我给你电话吧
Monday, Tuesday it won't be星期一 星期二?不可能
Wednesday, Thursday we will see

星期三
星期四?再看看吧!
If only you can wait

如果你能等我最好了,寶貝(等我吧)

Wait 'til you hear from me 等我给你電話吧
Friday use your fantasy
幻想着星期五
Saturday you got over me
星期六你就錯過了我
If only you can
wait baby
如果你能等我最好了,寶貝(等我吧)

2-
Why did she throw her life away?

為何她要白白浪費她的生命

Why did she say don’t call just wait?

為何她要說
別打電話 只要等我
c-
If you wanna go to the city of stars
如果你要去那座明星的城市
Can you help me to find my girl Maria
可不可以幫我找到我的女孩 瑪丽亞
She once was an actress and a beauty qreen
她曾經是位女主角和美丽的皇后
Then the drugs took over and made her mean
然后毒品控制并糟蹋了她
I tride to stand by her side make her feel alright
我试圖站在她的身邊使她好過一点
But she wished to get over to the other side
但是她希望轉到另外一邊
And since I can’t really get her out of my mind
因為我實在没辦法把她從我的腦海中抹去
I’m asking you, won’t you help me to find
我拜託你,可不可以幫我找到她
She told me
她對我說過我
Wait 'til you hear from me
等我給妳電話吧
Monday, Tuesday it won't be
星期一 星期二?不可能
Wednesday, Thursday we will see

星期三
星期四?再看看吧!
If only you can wait
baby
如果你能等我最好了,寶貝(等我吧)

(She told me, Maria)她對我說過我 瑪麗亞

Wait 'til you hear from me 等我給妳電話吧
Monday, Tuesday it won't be
星期一 星期二?不可能
Wednesday, Thursday we will see

星期三
星期四?再看看吧!
If only you can wait baby(hey, Maria)

如果你能等我最好了,寶貝(嘿
瑪麗亞)

Wait 'til you hear from me 等我给你电话吧
Friday use your fantasy
幻想着星期五
Saturday you got over me
星期六你就錯過了我
If only you can wait
baby
如果你能等我最好了,宝贝(等我吧)

Wait, don't call you've got to等我 別給我打電話
Wait 'til you hear from me
等我给你电话吧
Wait tha’t all you’ve got to
等我
這就是妳唯一要做的事


WaitWaitWait 等我..等我..等我




沒有留言:

張貼留言