2011年8月26日 星期五

誘惑之吻 Holly Valance 聖潔凡蕾絲 荷莉凡妮絲

Kiss Kiss土耳其原版的歌名Simarik

魅惑之吻~Mwah!

When you look at me tell me what do you सी
告诉我当你看着我时你都看到了什么?
This is what you get it's the way I am

这就是你得到我的方式

When I look at you I wanna be I wanna be

当我看着你,我就想要,我想要

Somewhere close to heaven with Neanderthal मन
与尼安德特人去邻近天堂的地方
Don't go, I know you want to touch me

不要走,我知道你想接近我

Here there and everywhere
 
这里四处可见

Sparks fly when we are together
 
我们在一起时飞溅的火花

You can't deny the facts of life 
你无法拒绝现实生活

You don't have to act like a star  
你不必扮得像个明星

Try your moves in the back of the car
 
试着移动到车的后面

Don't you know that we can go far
 
你不知道我们会走的更远

Because tonight you gonna get my
 
因为今晚你要得到我的

Mwah! Mwah!

Don't play the games that you play  
你不用跟我玩游戏
Cause You know that I won't run away 
因为你知道我不会逃跑
Why ain't you asking me to stay
 
为什么你不留住我

Because tonight I'm gonna give you my  
因为今晚我将给你我的
Mwah! Mwah!

(Uh!)

You could be my baby  
你会成为我的宝贝
What's your starsign? 
你是什么星座?
Won't you take a step
 
你不打算迈开步子

Into the lion's den?
 
进入狮子的巢穴吗?

I can hear my conscience calling me
 
我能听见我的良心在呼唤我

Calling me
呼唤我
Say I'm gonna be a bad girl again
 
说我将会又一次变成坏女孩

Why don't you come on over
 
你为什么不再过来点

We can't leave this all undone
 
我们不能让这一切白费掉

Got the devil on my shoulder 
魔鬼爬上我的肩
There's no place for you to run
 
你无处可逃

You don't have to act like a star  
你不必扮得像个明星

Try your moves in the back of the car 
试着移动到车的后面
Don't you know that we can go far
 
你不知道我们会走的更远

Because tonight you gonna get my 
因为今晚你要得到我的
Mwah! Mwah!

Don't play the games that you play
 
你不用跟我玩游戏

Cause You know that I won't run away
 
因为你知道我不会逃跑

Why ain't you asking me to stay  
为什么你不留住我
Because tonight I'm gonna give you my 
因为今晚我将给你我的

If you forget  如果你忘记了
I'll remind you
 我会提醒你的
If you're paranoid
 如果你怀疑
Look behind you
 向你的后面看
If You lose your head
 如果你迷失了方向
I'll find you
我会找到你
Sending you my kiss
送你我的吻

If you forget 如果你忘记了
I'll remind you
我会提醒你的
If you're paranoid
如果你怀疑
Look behind you
向你的后面看
If You lose your head
如果你迷失了方向
I'll find you
我会找到你
Kiss kiss
亲亲

Don't Go 不要走
Mwah! Mwah!
I-I
Mwah!
(Oh Yeah)
You don't have to act like a (Uh)
你不必扮得像个
Try your moves in the back of your (Uh Uh Uh)
试着向你后面移动
You Know that we can go far
你知道我们会走的更远
Because tonight you gonna get my
因为今晚你要得到我的

Mwah!
You don't have to act like a star
你不必扮得像个明星
Try your moves in the back of the car
试着移动到车的后面
Don't you know that we can go far
你不知道我们会走的更远
Because tonight you gonna get my
因为今晚你要得到我的
Mwah! Mwah!

Don't play the games that you play
你不用跟我玩游戏
Cause You know that I won't run away
因为你知道我不会逃跑
Why ain't you asking me to stay
为什么你不留住我
Cause tonight I'm gonna give you my
因为今晚我将给你我的
Mwah! Mwah!

You don't have to act like a star 你不必扮得像个明星
(Whoa!)
Try your moves in the back of the car
试着移动到车的后面
Don't you know that we can go far
你不知道我们会走的更远
Because tonight you gonna get my
因为今晚你要得到我的
Mwah! Mwah!

Don't play the games that you play
你不用跟我玩游戏
Cause You know that I won't run away
因为你知道我不会逃跑
Why ain't you asking me to stay
为什么你不留住我
Because tonight I'm gonna give you my
因为今晚我将给你我的



沒有留言:

張貼留言